Przeglądarka BRAVE nagradza użytkowników żetonami BAT za oglądanie reklam

Przeglądarka BRAVE nagradza użytkowników żetonami BAT za oglądanie reklam

Reklamy nie dla wszystkich regionów.

Zdecentralizowana przeglądarka Brave ogłosiła “Brave Ads“, opcję, która umożliwia użytkownikom zdobywanie nagród za oglądanie reklam. Wydarzenie zostało ogłoszone na stronie internetowej Brave’a 24 kwietnia. W ogłoszeniu czytamy, że użytkownicy Brave mogą teraz otrzymać 70% udziału w przychodach jako nagrodę za ich uwagę w reklamie, uzyskując kryptowalutę Basic Attention Token (BAT). Brave Ads ma zapewnić, że marki łączą się z osobami zainteresowanymi reklamą, eliminując koszty i ryzyko związane z prywatnością, bezpieczeństwem i oszustwami. Firma zauważa ponadto, że współpracuje z charytatywną firmą doradczą blockchain “The Giving Block“, aby zapewnić inwentaryzację reklam, jak również niezależną organizację non-profit “The Human Right Foundation“. Brendan Eich, dyrektor generalny i współzałożyciel Brave Software powiedział: „Dzięki Brave Ads wprowadzamy cyfrową platformę reklamową, która jako pierwsza chroni prawa użytkowników do danych i nagradza ich za uwagę. Brave Ads mają również na celu poprawę ekonomiki i konwersji branży reklam internetowych, tak aby wydawcy i reklamodawcy mogli się rozwijać bez pośredników, którzy zbierając ogromne opłaty, przyczyniają się do nadzoru w Internecie”. 

W styczniu Brave nawiązał współpracę ze stroną informacyjną Cheddar, aby zaoferować użytkownikom trzy miesiące bezpłatnego dostępu do treści premium. Użytkownicy przeglądarki mają automatycznie uzyskać dostęp do treści premium na stronie internetowej Cheddar, bez podejmowania działań po stronie użytkownika. W grudniu zeszłego roku, Brave stał się domyślną przeglądarką na telefonie głównego producenta smartfonów HTC. Brave miał zostać wstępnie zainstalowany w HTC Exodus 1, „pierwszym rodzimym telefonie Blockchain” z obsługą wielu bloków, w tym sieci Bitcoin i Ethereum. 

Źródło tekstu: Cointelegraph

Źródło zdjęcia: TheSkyFolk